Sledovanost LEO TV a ostatních kanálů pro dospělé raketově stoupla.
Po zavedení vládních opatření omezujících volný pohyb osob se dále významně zvýšila, již tak velmi dobrá, sledovanost vybraných kanálů v rámci distribučních nabídek jednotlivých operátorů.
Skokový nárůst zaznamenaly zejména zpravodajské stanice a kanály pro dospělé.
Například v rámci O2 TV se sledovanost zpravodajských kanálů zvýšila o 273 % (ČT24 dokonce o 346 %). Sledovanost kanálů pro dospělé vzrostla, oproti poslednímu únorovému týdnu, o 191 %.
Celkově, podle dat výzkumu adMeter, se v Česku zvýšila konzumace všech médií.
Jak za poslední týden naměřila výzkumná společnost Median v projektu adMeter ohledně zvýšené mediální konzumace vyvolané způsobené epidemií koronaviru, v týdnu od 16. 3. do 22. 3. 2020 Češi věnovali v průměru ve všední den 9 hodin a 20 minut svého času (o víkendu až 10 hodin) sledování televize, poslechu rádia, návštěvě internetu a mobilních aplikací dohromady.
Obecně posilují všechny měřené mediatypy. Televizi však připadá značný podíl. Lidé se nyní věnují sledování televize v průměru skoro 3 a půl hodiny za den.
Zájem o pořady pro dospělé v televizi nicméně roste i v dlouhodobém horizontu, internetu navzdory.
Všem programům PK 62, jako jsou LEO TV, LEO TV GOLD, EXTASY TV, PASSION XXX a také programu v ultra vysokém rozlišení EXTASY 4K se tak dál zvyšuje sledovanost, především sledovanost doma, ale (přes karanténu) i mimo domov.
Rovněž posiluje návštěvnost televizních webů leotv.cz, leotv.sk, či extasy.tv.
Zvyšuje se rovněž sledovanost videoknihoven PK 62, tj. zejména videí z vysílání LEO TV na vyžádání (VOD).
Zdroj: Median, O2TV a PK 62